Zapraszamy do współpracy!

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY :D
Chcielibyśmy, abyście przesyłali recenzje filmów i książek, które lubicie oraz propozycje, które my mamy zaprezentować. ;)

Adresy, na które możecie przesyłać swoje recenzje:
ewap1231@gmail.com
k.nadolski.kn@gmail.com

środa, 18 października 2017

„Moje serce należy do ciebie” – Alessio Puleo

„Moje serce należy do ciebie” – Alessio Puleo


           Włoski pisarz Alessio Puleo w swojej książce „Moje serce należy do ciebie” poruszył kilka ważnych tematów. Powieść wydaje się być prosta, jednak pod koniec wzrusza do łez. Przedmowę do niej napisał popularny autor Federico Moccia.
           Ylenia jest zwyczajną 18-latką, wiodącą spokojne życie w Kolumbii. Pewnego dnia, z przyczyn wiadomych tylko jej ojcu, wyprowadza się do Włoszech. Później okazuje się, że dziewczyna jest śmiertelnie chora, a jedynym co może ją uratować, to przeszczep serca. Poznaje Alexa, chłopaka, który już pierwszego dnia w nowej szkole ją zaintrygował. Para ma się ku sobie. Gdy Alex dowiaduje się, że Ylenia jest umierająca wybiega zrozpaczony na ulicę… A co wydarzy się dalej, przeczytajcie sami.
           Pisarz zawarł w książce temat dawstwa narządów i pokazał, jak ważne może to być dla osoby chorej. Początek mnie nie zaciekawił, zapowiadało się na nudną historię dwojga nastolatków, jednak następne strony stawały się coraz ciekawsze, a końcówka dała do myślenia.
           Powieść ciekawa, inna od tych, które przeczytałam, mile mnie zaskoczyła.
                                                                                       Alicja ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz