Zapraszamy do współpracy!

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY :D
Chcielibyśmy, abyście przesyłali recenzje filmów i książek, które lubicie oraz propozycje, które my mamy zaprezentować. ;)

Adresy, na które możecie przesyłać swoje recenzje:
ewap1231@gmail.com
k.nadolski.kn@gmail.com

środa, 11 października 2017

"Moja Lady Jane" Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows

"Moja Lady Jane"- Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows

Brodi Ashton, autorka cyklu Everneath oraz książki Diplomatic Immunity, Cynthia Hand, autorka bestsellerowego cyklu "New York Timesa" "Unearthly" i powieści "The Last Time We Say Goodbye", oraz Jodi Meadows, autorka cyklu" Incarnate and Orphan Queen", po raz pierwszy spotkały się w roku 2012, gdy ich wydawcy wysłali je razem na książkowe tourné. W sumie napisały 13 powieści, garść opowiadań oraz kilka naprawdę kiepskich wierszy, ale dopiero teraz po raz pierwszy postanowiły stworzyć coś wspólnie. Są przyjaciółkami. Naprawiają historię, pisząc na nowo co smutniejsze fragmenty.

Przefantastyczna, prześmieszna, romantyczna i nie do końca prawdziwa historia.
W połowie XVI wieku, szesnastoletnia miłośniczka książek, Jane, ma wyjść za mąż za mężczyznę, którego kompletnie nie zna. Niestety to najmniejszy z problemów dziewczyny... Bo między innymi będzie musiała uporać się z władaniem Anglią.


W książce nie brakuje zwrotów akcji, fantastycznych postaci i ciekawych zdarzeń. Przy czytaniu tej książki momentami prawie płakałam ze śmiechu. Pokochałam kilku bohaterów i nie mogłam się z nimi rozstać. Historia młodej Lady Jane Grey sprawiła, że nie chciałam kończyć tej przecudownej   powieści.

Wiktoria K.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz