Zapraszamy do współpracy!

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY :D
Chcielibyśmy, abyście przesyłali recenzje filmów i książek, które lubicie oraz propozycje, które my mamy zaprezentować. ;)

Adresy, na które możecie przesyłać swoje recenzje:
ewap1231@gmail.com
k.nadolski.kn@gmail.com

poniedziałek, 4 czerwca 2018

„Uratuj mnie” Anna Bellon


„Uratuj mnie”  to książka  autorstwa  Anny Bellon, która swoją karierę zaczęła poprzez aplikację do pisania i czytania książek Wattpad.  Książka skupia się na życiu Mai, która po stracie swojego ukochanego brata zamknęła się w sobie i odcięła się od rówieśników, zastępując dotychczasowe życie książkami i muzyką. Wszystko by było bez zmian,  gdyby nie chłopak, który wparował do sali muzycznej, gdy ona grała.
Od tego czasu wszystko się zmienia. Kyler postanawia się z nią zaprzyjaźnić. Ale czy dziewczyna jest w stanie przebić mur, który sama wokół siebie zbudowała? Czy da się komuś do siebie zbliżyć?

„Uratuj mnie”  to pierwsza część  z serii „The Last Regret”, która opowiada o losach przyjaciół z liceum, którzy postanawiają założyć razem zespół  rockowy. Każdy rozdział  wywołuje emocje, które pozostają z nami na długo.  Opowieść,  która pojawiła się w pierwszej odsłonie na wattpadzie,  miała ponad milion odsłon.

Książka sprawiła mi dużo przyjemności  i nadal czuję emocje, które mnie wtedy ogarnęły. Każdy, kto ją przeczyta, uświadomi sobie, że nie każdy ma w życiu szczęście, że nigdy nie możemy się spodziewać, co się stanie w kolejnej sekundzie naszego życia.
Tak jak Maia, odnalazłam spokój w muzyce i książkach, które ukoiły mój ból po stracie bliskich mi osób.

Książkę szczerze polecam młodzieży, dorosłym i tym, którzy wierzą w  siłę marzeń.

Cytaty :
,,Nie potrzebowałam pięknych słów i wielkich obietnic.
Miałam jego. I nie potrzebowałam nikogo więcej’’.

,, Wszyscy powtarzają, że czas leczy rany, ale to nieprawda. Ból pozostaje na zawsze’’.

,, Co jest w tym wszystkim najgorsze? To, że jak bardzo się od kogoś uzależniłeś, dociera do ciebie dopiero, kiedy go zabraknie. Wtedy twój świat się po prostu wali. Dosłownie.’’

,, W czytaniu najlepsze jest to, że przestajesz żyć swoim życiem, a zaczynasz żyć życiem bohaterów’’.

,, Tęsknota za kimś, kogo jeszcze możemy zobaczyć, nie może się równać tęsknocie za kimś, kto nie żyje.’’



Ewelina Zellma



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz