Zapraszamy do współpracy!

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY :D
Chcielibyśmy, abyście przesyłali recenzje filmów i książek, które lubicie oraz propozycje, które my mamy zaprezentować. ;)

Adresy, na które możecie przesyłać swoje recenzje:
ewap1231@gmail.com
k.nadolski.kn@gmail.com

piątek, 10 października 2014

„Jestem na tak” reż. Peyton Reed

Film bardzo ciekawy. Główną rolę gra Jim Carrey – mój ulubiony aktor, a sam jego udział w produkcji sprawia, że film jest prześmieszny. Jednakże daje do myślenia i, uwierzcie mi, naprawdę zmusza do głębszej analizy swojego życia.
Żeby zbyt dużo nie zdradzać, napiszę tylko, iż akcja toczy się głównie wokół zwyczajnego faceta po czterdziestce, który utracił gdzieś w pędzie swojego życia jego sens i przestał czerpać z niego radość. Poza tym – w pracy nie może się wybić, jest samotny, nie ma ochoty na spotkania z przyjaciółmi, nic go nie obchodzi, a w wolnych chwilach objada się, siedząc na kanapie i oglądając filmy. I pewnie, gdyby nie jego dawny przyjaciel, nic by z tym nie zrobił.
Zobaczcie, jak w kilka dni życie pełne rutyny diametralnie się zmienia i nabiera rozpędu. Film mnie tak poruszył, że sama postanowiłam zrobić sobie taki ,,tydzień na tak”. Komedia naprawdę godna uwagi i polecenia.




Tosia Kaczmar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz